"ОПЕРАТОР, СТОПАНСКИ КЛИЕНТИ" В ОТДЕЛ „СЪБИРАНЕ НА ВЗЕМАНИЯТА“
„Топлофикация София“ ЕАД е утвърден работодател с дългогодишна история и доказана стабилност в енергийния сектор. Открояваме се на картата на българската индустрия като топлоснабдително дружество, което доставя топлинна енергия за над 450 000 абонати посредством 1030 км. топлопреносна магистрална мрежа, осигурявайки част от енергийната стабилност и удобството на града. Ако търсите нови професионални възможности и искате да бъдете част от водеща топлофикационна компания, при нас може да развиете своята кариера. Предлагаме възможност за дългосрочно развитие в много области и възприемаме като свое конкурентно предимство ефективното управление на най-ценния капитал – хората. Ако желаете да се присъедините към нашия екип от професионалисти, може да кандидатствате за позицията: ОПЕРАТОР, СТОПАНСКИ КЛИЕНТИ В ОТДЕЛ „СЪБИРАНЕ НА ВЗЕМАНИЯТА“ Кратко описание на длъжността: • Осъществява телефонни разговори с небитови длъжници на Дружеството, с цел създаване на мотивация у тях за погасяване на задълженията им към „Топлофикация София“ ЕАД и отразяване на резултата от обажданията в база данни, чрез специализиран софтуер. Структурна/териториална единица, в която се намира длъжността: • Отдел „Събиране на вземания“ към дирекция „Обслужване на клиенти и управление на вземанията“, ресор ПДУВ. Функции и задължения на длъжността: • Осъществява телефонни разговори с небитови длъжници на Дружеството с цел създаване на мотивация у тях за погасяване на задълженията им към Дружеството и отразяване на резултата от обажданията в база данни чрез специализиран софтуер. • Осъществява връзка по телефона с небитови длъжници на Дружеството с цел да се разберат причините за просрочие на плащанията, да се предостави информация и уговорят сроковете и размера на плащанията, които ще направи клиентът, за да погаси задълженията си. • Извършва последващи обаждания към длъжника с цел напомняне предишни уговорки и следене развитието на случая. • Работи със специализиран софтуер, съгласно изискванията на Методиката за събиране на вземанията, като администрира получената информация в базата данни и поставя съответен екшън код за резултата от разговора. • Избира правилния подход към всеки клиент, в зависимост от причината за забавянето на плащането, спазва при разговор етичните норми за водене на диалог с длъжниците, внимателно ги изслушва и се стреми да запази престижа на Дружеството. • Стреми се да уговори възможно най-краткия срок за погасяване на задълженията на длъжника. • По време на работа се стреми средният процент събираемост да не е по-нисък от възложения му таргет; • При необходимост изпълнява задълженията на „Оператор, битови клиенти“. Изисквания за длъжността: • Средно специално образование. • Минимум една година трудов стаж на сходна длъжност. • Компютърна грамотност. • Работа със SAP - предимство. Да познава: • Закон за енергетиката. • Закон за измерванията. • Наредба за топлоснабдяването. • Наредба за образуването и прилагането на цените и тарифите на топлинната енергия. Личностни качества и умения: • Отлични комуникативни умения и ясна дикция. • Емоционална стабилност. • Проактивност и гъвкавост. • Добра писмена и речева култура на български език. • Умения за убеждаване и водене на преговори. • Отговорност и самодисциплина. Ние ще Ви предложим: • Брутно месечно възнаграждение, включващо: - основна заплата; - допълнително месечно възнаграждение: по 1.2 % от основната заплата, зависещ от вашия трудов и професионален опит; - допълнително плащане за социално подпомагане. • Увеличение на месечното възнаграждение след изтичане на изпитателния срок при добро трудово представяне. • Допълнителни възнаграждения за Коледните и Великденски празници и др. • Ваучери за храна при специфичен характер на труда, зависещи от работната позиция. • Тримесечна оценка на работата от прекия ръководител, с възможност за финансов бонус. • Добра работна атмосфера, сигурност на работното място и коректност в трудовоправните отношения - пълни осигуровки, постоянен трудов договор и дългосрочна заетост. • Възможност за професионална реализация и кариерно развитие. • Въвеждащо обучение, менторство и подкрепа през първите месеци на работа. • Служебен паркинг. • Специализирани обучения за развитие на уменията. • Работно облекло и карта за градския транспорт в зависимост от работната позиция. • Допълнителен платен отпуск в зависимост от трудовия стаж. • Карта Мultisport на преференциална цена. Местоположение на работното място и работно време: • Бул. „История славянобългарска“ № 6 – ТР „София“. • Осемчасов работен ден от 9:00 часа до 17:30 часа. Ако желаете да станете част от екипа на „Топлофикация София“ ЕАД, моля кандидатствайте с актуално CV на български език, с посочени актуални данни за обратна връзка. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Краен срок за подаване на документи: 26.03.2025 г. „Топлофикация София“ ЕАД Ви информира, че част от доброволно предоставените по настоящата обява данни са лични и попадат под специален режим на защита по смисъла на Регламент 2016/679 и Закона за защита на личните данни. Благодарим Ви за проявения интерес и очакваме Вашите кандидатури! |